09129400038
چت آنلاین

انواع حفاظ پنجره فرفورژه + لیست قیمت 1402 و مدل های جدید

از فرفرورژه برای ساخت بسیاری از وسایل و اقلام تزیینی و دکوری مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قابلیت های استفاده ی فراوانی می باشد . یکی از قابلیت های فلز فرفورژه در صنعت ساختمان سازی ساخت حفاظ پنجره می باشد. حفاظ پنجره از قدیم الایام تا به امروز جزء ایمنی و امنیت منزل و مکان های تجاری، اداری و ... محسوب می شد و سازندگان ساختمان ها بسیار به حفاظ پنجره اهمیت می دهند و موضوعی می باشد که به دلایل امنیتی نباید توسط سازندگان نادیده گرفته شود.
در دهه های قدیم بیشترین متریالی که برای ساخت حفاظ پنجره مورد استفاده قرار می گرفت چوب و آهن بود اما امروزه دیگر افراد زیاد به دنبال سبک ها و روش های ساخت قدیمی نمی باشند و به سراغ متریال های دیگر از جمله فرفورژه رفته اند. حفاظهای پنجره ساختمان فرفورژه با استفاده از آهن کوبیده و در طرح و مدل های مختلف ساخته و نصب میشود. این نوع حفاظ ها بیشتر به دلیل تنوع در طرح و رنگ و جلوه زیبایی که به محل نصب شده و اطراف آن می دهد مورد توجه افراد خریدار قرار دارد. نوع مقاومت آن نیز متغیر و متناسب با طرح مدنظر مشتری است. تنوع در طرح و رنگ یکی دیگر از مزایای استفاده از حفاظ پنجره ساختمان از جنس فرفورژه  است. در نتیجه امکان هماهنگی آن با انواع معماری و طرحی که مد نظر مشتری باشد وجود دارد. همچنین با استفاده از این تجهیزات می توان نمای ساختمان را زیباتر کرد و هم از شیشه هایی که مقاومت کمتری در برابر ضربه و دیگر صدمات احتمالی دارند جلوگیری میکند. 
 آهن هایی که برای ساخت حفاظ پنجره فرفورژه مورد استفاده قرار می گیرند، ابتدا باید در کوره های مخصوص گداخته شوند و بعد از طی این مرحله نیز برای تبدیل شدن به مدل های متنوع کوبیده می شوند و به اشکال مختلف و متنوع که مد نظر سازنده می باشد درمی آیند. کوبیده شدن حفاظ پنجره فرفورژه باعث می شود تا این حفاظ ها با ظرافت و زیبایی منحصر به فردی طراحی شوند و از استحکام و مقاومت بالاتری در مقایسه با سایر حفاظ های پنجره برخوردار باشند.
فرفورژه ها از مدل های متنوعی برخوردار هستند و در طرح های کلاسیک و فانتزی متنوعی تولید می شوند. به همین دلیل افراد در هنگام خرید و تهیه حفاظ پنجره فرفورژه با تنوع بالایی از این سازه ها روبه رو می شوند که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و در ساخت آن ها از یک متریال بسیار مستحکم و مقاوم استفاده شده است.به صورت معمول چیزی که باعث تفاوت حفاظ پنجره فرفورژه می شود شیوه طراحی و تعداد گل های به کار رفته در آن است که افرادی که ساده پسند می باشند از گل ها با تعداد کمتری استفاده می کنند که به طرح ساده تری تبدیل می شود و افراد تنوع طلب و موافق طراحی های شلوغ از گل هایی با تعداد زیاد، و همین مانوری که بر روی این فلز می توان داد آن را امروزه محبوب کرده است و متناسب با هر سلیقه ای می باشد. 
فرفورژه به دو شیوه صنفی و صنعتی طراحی و ساخته می‌شوند. از نوع صنعتی این ساخت به حفاظ پنجره فرفورژه اشاره دارد که در کارخانه تولید و ساخته می شوند و  نوع صنفی این سازه‌ها نیز در کارگاه‌ها و به وسیله جوشکار و وبه تعدادی محدودتر از کارخانه ها تولید می‌شوند. با استفاده و کمک از این دو شیوه انواع حفاظ پنجره فرفورژه داخلی، خارجی، ساده، فلاورباکس، طرح-دار و … ساخته و تولید می‌شوند که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. 
بسیاری از افراد سلایقشان ساده پسند است و سادگی و در عین حال زیبایی را می پسندند و به حفاظ هایی ساده که طراحی آن ها محدود به قرار گرفتن میله هایی در کنار یکدیگر شده است علاقه بیشتری نشان می‌دهند و نمی‌خواهند حفاظ پنجره آن ها هیچگونه طرحی و گل هایی داشته باشد. این مدل حفاظ پنجره فرفورژه در واحدهای صنفی و توسط جوشکار راحت‌تر طراحی و ساخته می شود. به همین دلیل مشتریان برای تهیه حفاظ فرفورژه ساده بهتر است به جوشکار مراجعه کنند. اما همیشه در مقابل افراد و مشتریان ساده پسند افرادی هم هستند که طرح های شلوغ را ترجیح می دهند.  این افراد تمایل دارند حفاظ مورد نظر آن ها از زیبایی و جذابیت ویژه‌ای علی الخصوص در نگاه اوا برخوردار باشد و بتواند باعث زیبا سازی پنجره و نمای بیرونی ساختمان آن ها شود. اینگونه حفاظ پنجره فرفورژه که در طراحی آن ها از طبیعت و تصاویری همچون گل و درخت الهام گرفته شده است، بیشتر در واحدهای صنعتی و کارخانه ها طراحی و تولید و به مشتری عرضه می شوند.
انواه حفاظ پنجره فرفورژه کدام است ؟
حفاظ پنجره فرفورژه معمولا در انواع فلزی و فرفورژه تولید می شود .
مدل های حفاظ پنجره فرفورژه کدام است ؟
جهت مشاهده مدل های مختلف حفاظ پنجره فرفورژه می توانید با ما تماس بگیرید .
قیمت حفاظ پنجره فرفورژه چند است ؟
قیمت حفاظ پنجره فرفورژه با توجه به نوع طراحی و وزن آن محاسبه می شود .
سفارش و خرید حفاظ پنجره فرفورژه به چه صورت می باشد ؟
جهت سفارش ، مشاوره و خرید حفاظ پنجره فرفورژه می توانید با موبایل 09129400036 تماس بگیرید .
فیلم حفاظ فرفورژه
سئوالات متداول در رابطه با حفاظ پنجره فرفورژه
ارسال نظر / پرسش در مورد حفاظ پنجره فرفورژه
CAPTCHA
تعداد بازدید این مطلب : 3453
اطــلاعات تمــاس
دفـتر مرکــزی: تـهرانـپارس
کارگاه : جاده قديم جاجرود ، بعداز شهرك صنعتی سياه سنگ، خيابان ٢٤ متری ابن سينا ،پلاك ٩٧
خـط ویــژه:  02177701322
موبایل: 09129400036  09129400037  09129400038
نماد اعتماد ملی
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت نزد صنایع فلزی ثمین محفوظ می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح